Garantie

Garantie

Op alle refurbished hardware zit standaard 1 jaar garantie. Mocht het voorkomen dat er binnen deze periode een defect optreed kunt u het product retourneren en gebruiken wij het volgende stappenplan:

 

1. Neem contact op met onze supportafdeling om de reparatie aan te melden.

2. Per e-mail ontvangt u een verzendformulier welke uitgeprint en op het pakket geplakt kan worden.

3. Het pakket kan afgeleverd worden bij een PostNL servicepunt bij u in de buurt.

4. Bij binnenkomst wordt het defect gerepareerd of indien nodig het product vervangen.

5. Binnen 5 werkdagen retourneren wij het product aan u.

 

Uitgesloten van garantie

- Software: besturingssysteem zoals Windows 7 of Windows 10, persoonlijke bestanden en documenten

- Accu en adapter van laptop.           

 

Meer informatie in onze algemene voorwaarden    

 

Kosten

Binnen de garantieperiode ontvangt u van HartmanDirect een verzendformulier waarmee u gratis het defecte product terug kan sturen. Ook het gerepareerde product wordt gratis naar u toe gezonden.

Annuleren

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. 
Indien HartmanDirect reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, 
na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. 
De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht 
(alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Retourneren

U heeft 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. 

 Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres.
HartmanDirect zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. 
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening.
De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort.
Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.
Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan HartmanDirect heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 10 dagen aan u terugbetaald.

 

Klachten

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Wij verzoeken u vriendelijk dit (mede om eventuele schade te beperken) zo snel mogelijk te doen. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken. U kunt onze contactgegevens terugvinden op onze contactpagina.


Retouradres:
HartmanDirect
Daalmeerstraat 21
2131 HD Hoofddorp